Inspiration

Happiness Jar i bokform

kalender_happy jar framsida

Min egen Happiness Jar = i bokform 
Varje kväll fyller jag i vad som var bäst med min dag. Vackrast, eller härligast eller som jag uppskatta mest. Om jag haft en tuff eller tung dag  kanske det är svårare, men något att vara tacksam för hittar jag oftast.

Jag började med en burk och lappar som jag la ner, men la bara ner när det var något verkligen speciellt, som gjorde mig extra glad, det vart ganska många lappar i den där burken på kort tid, men själva grejen är att jag VARJE dag ska skriva ner och därme se att varje DAG är fylld med vackra, härliga, underbara, lyckliga och bästa ögonblick.

Inspirationskällan
Inspirationen kommer från en författare, Elizabeth Gilbert, som var med mig under en av mina stora förändringar i livet med boken och senare också filmen Eat Pray Love. Läs mer om henns idé Happiness Jar , läs mer om Happiness Jar – inga regler.

Ska bli kul när jag läser igenom denna i slutet mot 2014 för att se tillbaka på året. Uppmärksamma och spara på dina vackra ögonblick! Det blir en ögonöppnare på hur mycket skönhet och kärlek det finns i världen. Har du någon happines jar? Blir du sugen?

Lämna en kommentar